Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

10:15 ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

Νες καφέ με γάλα Σταμάτης Μεσημέρης κ Ρωγμές
από το άλμπουμ:" ΜΕΘΑΩ στις Ρωγμές του Ονείρου"
Μουσική/Στίχοι: Σταμάτης Μεσημέρης
Δέκα και τέταρτο πρωί των εκλογών,
που παραμίλαγε προγνωστικά η Ελλάδα,
ξύπνησε μέσα μου το αβέβαιο παρόν
και η λαχτάρα μου για Νες καφέ με γάλα.
Τα όνειρά μου απλωμένα στα πανό,
στο ρετιρέ έχουν γενέθλια τα λόγια,
μα εγώ δεν έχω πού να πω "το σ' αγαπώ",
έχουν κολλήσει τα δικά μου ημερολόγια
στη μοναξιά μου ...
Στρίβω το δεύτερο στενό αριστερά,
μα οι αφίσες δε μου λένε καλημέρα.
Εδώ κι εκεί κάποια αδέσποτα παιδιά,
να δω ρε φίλε τί θα λες από Δευτέρα.
Το στέκι είναι κέντρο εκλογικό,
τα ψηφοδέλτια ασπρόμαυρα λαχεία
και το τσιγάρο παραγίνεται πικρό
χωρίς καφέ "πώς να αλλάξω βρω Μαρία"
την κοινωνία...
Πέρασες δίπλα σαν αέρας βιαστηκά,
μου χαμογέλασες κι εγώ πήρα τα "πάνω",
σαρανταπέντε χρόνων έμπειρη ματιά
αυτή την ευκαιρία δε τη χάνω.
"Θα θέλατε να πιούμε ένα καφέ"
ψιθύρισα η ανάσα μου κομμένη
και συ μου είπες "γιατί όχι βέβαια ναι
άλλωστε πια τώρα δεν είμαστε δυο ξένοι"
τί άλλο μένει...
Πάνω που δώσαμε το πρώτο μας φιλί
και η Ελλάδα στο κρεβάτι μου γελάει,
είπες "αγόρι μου είσαι άπειρος πολύ,
αυτή η σχέση δυστυχώς δε περπατάει".
Το ίδιο βράδυ σε είδα ξαφνικά,
στη τηλεόραση να βγάζεις ομιλία
για της φυλής μας τα καινούργια ιδανικά
με νέο πρόγραμμα στην επικοινωνία
τί ειρωνεία...
Δέκα και τέταρτο Δευτέρα εκλογών
έχει γυρίσει τη σελίδα της η Ελλάδα,
μα εγώ έχω πάλι το αβέβαιο παρόν
και τη λαχτάρα μου για Νες καφέ με γάλα
_________________
photos by nelly

27 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

και δεν βάζω γάλα και στον καφέ.
με ένα καφέ και ένα τσιγάρο καλημερίζουμε. μία ελλάδα τόσο ίδια τόσο διαφορετική.
και αυτό με τις σελίδες πόσες φορές έχει ακουστεί. όσο θυμάμαι τον εαυτό μου όλο σελίδες γυρνάει η ελλάδα και όλοι κρατάνε ένα μπλοκάκι και ούτε καν.
καλημέρα σου!! :))

logia είπε...

Καλημέρα Βασίλη
ούτε και γω
σκέτος και μαύρος
να αφήσουμε τις σελίδες και να το ρίξουμε στα χαμόγελα καλύτερα....

διαβάτης είπε...

χωρίς καφέ "πώς να αλλάξω βρε Μαρία
την κοινωνία" : )))
Όταν η ελπίδα καταντάει βαρετή γίνεται μαρτύριο.
Καλημέρα!

logia είπε...

@Διαβάτη

αυτό το τραγούδι είναι παλιό....
είναι από ένα γκρούπ που έπαιζα κάποτε βιολί
όμως ο στίχος μου φαίνεται ακόμη επίκαιρος...
είναι κρίμα που ο καιρός πέρασε,
ο δημιουργός του τραγουδιού δεν είναι πια κοντά μας,
αλλά τα υπόλοιπα έμειναν το ίδιο χάλια!
Αναλλοίωτα...
την καλημέρα μου

mahler76 είπε...

όμορφο τραγούδι. Την καλησπέρα μου :)

meril είπε...

"αλλά τα υπόλοιπα έμειναν το ίδιο χάλια!"

Δευτέρα μετά τις εκλογές και τα κεφάλια μέσα!
Ε, ας μην είμαστε και τόσο μες στην τρελή χαρά... δεν το ξέρουμε τάχα; Η δική μας αλλάγή θα τ' αλλάξει και τα υπόλοιπα...

Καλό απόγευμα σ' όλους

Aristodimos είπε...

Εκει ανάμεσα στον καφέ ,
την παρέα , την κουβέντα ,
εκει τα ονειρα ν απλώνονται αράδα για το πως θ αναστήσουμε ξανά την όμορφη Ελλάδα...

Καλή βδομάδα

Αρης

VAD είπε...

Στερήθηκα το χαβαλέ των εκλογών από κοντά,να μη στερηθώ και τη χαρά του πρωινού καφέ:)

ΥΓ άσχετο:-Πώς να ξαναπατήσεις σε μια πόλη που βγάζει και πάλι Χατζηγάκη και Μαγκούφη:((

Μαρία Δριμή είπε...

Εγώ έναν γαλλικό, σκέτο με πολύ γάλα θα τον έπινα. Βάλε και καμιά από τις αγαπημένες σου μουσικές να ακούμε. Ας μην είμαστε διαρκώς με την καρδιά μαυρισμένη.
Καλό απόγευμα!

kariatida62 είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΟΓΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ...

Ανώνυμος είπε...

Ναι κάπως έτσι όπως τα λές είναι.
Μακάρι να τους δώσει ο Θεός φώτιση και να αλλαξει κάτι.

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

"Το πινέλο του ζοφερού δεν πιάνει ποτέ στο μαύρο.
Χρειάζονται αλήθειες ακόμα και για να πεις ψέματα."
Ελύτης

Και ο καφές πάντα σκέτος

logia είπε...

@mahler76
καλησπέρα σου!

logia είπε...

@meril
πόσο δίκιο έχεις

πολλά πράγματα εξαρτώνται και από μας...πολλά

καλό βράδυ

logia είπε...

@Αρη
μήπως τελικά μένουμε στην κουβέντα;
υπάρχει η πρόθεση, αλλά όχι η δύναμη;

καληνύχτα σου

logia είπε...

@VaD

ναι ρε γαμώτο, πολύ μου το χάλασε αυτό...
αλλά πώς θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά σε μια πόλη, που ό΄τι μέρα και ό,τι ώρα κι αν περάσεις από την Ασκληπιού δεν πέφτει καρφίτσα;

logia είπε...

@Maria Jose
έχεις δίκιο
αλλά το πιστεύεις οτι δεν το έχω ψάξει ακόμη; Δεν ξέρω πώς να βάζω μουσική.... Είναι που όταν κυκλοφορώ στη μπλογκόσφαιρα, συνήθως οι άλλοι κοιμούνται και δεν έχω ήχο...
ντροπή μου ε; μουσικός πράμμα...

logia είπε...

@kariatida62

πώς δεν το είχα σκεφτεί?????????
Και έτσι το τραγούδι του συγκροτήματος που έπαιζα στα 19 μου... θα μείνει διαχρονικά στην ιστορία...
τέλειο!!!!!

logia είπε...

@Thalassokrator

μήπως να έδινε σε όλους μας φώτιση; Αν βάλουμε όλοι μαζί ένα χεράκι, κάτι μπορεί να γίνει...
είναι και κείνα τα όνειρα που λέγαμε...

logia είπε...

@and33 Ο Ελύτης σοφός...
ο καφές ίδιος...
καλό βράδυ

roadartist είπε...

.."Στρίβω το δεύτερο στενό αριστερά,
μα οι αφίσες δε μου λένε καλημέρα.
Εδώ κι εκεί κάποια αδέσποτα παιδιά,
να δω ρε φίλε τί θα λες από Δευτέρα."

Πόσο γραφικοί φαντάζουν ειδικά σήμερα όσοι πορώνονται με τα μεγάλα κόμματα..

logia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
logia είπε...

@roadartist
έχεις δίκιο, είναι γελοίο να φανατίζεται κανείς,
όχι μόνο με την πολιτική,
αλλά και με πολλά πράγματα ακόμη,
από αυτά που μας έχουν φυτέψει στα μυαλά σαν τσιπάκια...
για να μας ελέγχουν...

καλό σου βράδυ

dodo είπε...

"τα ψηφοδέλτια ασπρόμαυρα λαχεία": πετυχημένη η παρομοίωση...

logia είπε...

@Dodo

ναι, θεωρώ οτι ο συγκεκριμένος τραγουδοποιός είχε πολύ δυνατό στίχο, τότε τουλάχιστον... γιατί αργότερα κατηγορήθηκε για ελαφρότητα...ίσως ήταν μια άτυχη στιγμή, γιατί το μυαλό του είχε απίστευτο βάθος και έτρεχε με χίλια...
καλημέρα και πάλι

ολα θα πανε καλα... είπε...

είναι γνωστό ότι αυτή η κοινωνία δεν αλλάζει με τίποτα...Και γίνεται μετά η "άτιμη κενωνία"του Μίμη Φωτόπουλου στις ελληνικές ταινίες!
Τουλάχιστον ένα γάλα με μπόλικη σοκολάτα σε σκόνη επιτρέπεται για να το πιώ;
:)

logia είπε...

@Ολα θα πάνε καλά
φυσικά και επιτρέπεται...

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι ταινίες να διακωμωδούν λίγο την κατάντια μας